Torsdagen den 7 april 2011.


Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Och inte heller i dag orkar jag skriva om min arbetsdag. Utan hänvisar till min kollega Snurrans blogg Filijokus Funderingar. ;-D

Men så här såg i alla fall min lunchtallrik ut.



Åkte hem direkt efter jobbet. Sen så var jag bara hemma och inne under eftermiddagen, och även under kvällen.

Höll på som vanligt och fixade och grejade med alla möjliga hushållssysslor här hemma. Och satt även lite med datorn emellanåt.

Vid åttatiden så kom Borzko hem från jobbet, och Jimmy kom också hem hit samtidigt. Dom åt då middag, och jag, som redan hade ätit, tog en fika och en pratstund med dom. Sen så hjälpte Jimmy mig (som vanligt!) med lite grejer i datorn.

Efter att Jimmy sen hade åkt hem till sig, så satt Borzko och jag och läste i våra böcker en stund.



Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej,

var på Mc D igår & handlade & såg då Jenny, hon är så söt verkar alltid så glad :)Vet inte om hon kände igen mig, men jag bad henne hälsa i alla fall.



Kram

2011-04-08 @ 10:46:56
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mia: Hej! Jenny är väldigt söt! Och hon är faktiskt nästan jämt glad också! Hon passar verkligen att jobba med service!



Hon har faktiskt glömt bort att hälsa! Men jag ska påminna henne! ;-D



Kul att du skrev! Kram! :-)

2011-04-08 @ 17:42:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0