Onsdagen den 10 augusti 2011 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


(Har bloggat tidigare om dagen i DET HÄR inlägget).

Jimmy kom sen hit hem direkt efter jobbet. Han hämtade upp mig, och sen åkte vi till Centrum. Han köpte sig en AUX-kabel på Clas Ohlson. Och jag köpte mig en extra laddare till min iPhone, i Telia-butiken.

Sen gick vi till Konsum och handlade mat. Och Jimmy följde sen med hem hit och åt middag.

Borzko kom hem från jobbet precis lagom efter att vi hade kommit från Centrum.

Vi åt sen middag tillsammans alla tre, och en fika blev det sen efteråt också.

Jimmy åkte sen hem till sig i Fagersjö.

Borzko gick och la sig tidigt i kväll igen, för han ska upp mycket, mycket tidigt i morgon bitti.

Jag tillbringade kvällen med att: läsa i min e-bok i datorn, spela Wordfeud i mobilen, titta på avsnitt tre av säsong fyra av serien "True Blood", lyssna på musik, och hålla på med lite allt möjligt i datorn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Vad fint ni fått. Speciellt fint tycker jag att ni fått till balkongen. Det skulle passa med en vinröd krysantem i kruka där, ett tips till maken ifall han läser din blogg, för visst ge dig blommor då och då.

2011-08-11 @ 11:29:41
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Tack! :-D

Jag ska tipsa Borzko om det! ;-)

2011-08-11 @ 22:20:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0