"Wall Street: Money Never Sleeps" - 2010 - Film - Dvd

    

"Wall Street: Money Never Sleeps" - 2010 - Genre: Drama

"Efter sitt långa fängelsestraff befinner sig Gordon Gekko utanför den värld som han tidigare styrde. I hopp om att kunna reparera sitt förhållande till dottern, skapar han en förbindelse med hennes fästman. Men Gekko är fortfarande en mästare på manipulation... och nu är insatsen högre än någonsin."

(Kopierat från Lovefilm)

Den första "Wall Street"-filmen kom redan 1987. Jag minns inte så mycket av den, men jag kommer ihåg att jag tyckte att den var bra.

Och den här filmen, uppföljaren efter 23 år, var också mycket bra tycker jag.

Och Michael Douglas är strålande även i den här filmen.

Betyg: 4 av 5

(Länk till filmen på Moviezine, som alltid skriver utförliga och bra recensioner, och ofta tycker som jag gör!)

Filmens trailer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0