Lördagen den 12 februari 2011 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


På eftermiddagen i går, så delade jag min tid mellan mina vanliga tre sysslor. Jag fixade och grejade med diverse hushållsbestyr här hemma. Jag satt en hel del med datorn. Och jag läste i boken "Högre än alla himlar" av Louise Boije af Gennäs.

Borzko kom hem från sitt extrajobb vid halvfemtiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning, och sen så åt vi middag tillsammans.

Sen tillbringade vi den mesta tiden uppe i vardagsrumssoffan, läsandes i våra böcker.

Klockan åtta sen så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på "Melodifestivalen". (Här är en länk till ett inlägg som jag har bloggat om det).

Och jag åt mitt "gamla vanliga". Tänk att jag aldrig tröttnar på det! Ben & Jerrys Cookie Dough, Estrellas Vickningschips, och Fun Light Appear.



Efter att programmet var slut, så hade vi tänkt oss att se en dvd-film. Men ingen av oss kände riktigt för det, utan vi kände båda för att fortsätta att läsa i våra böcker istället, så då gjorde vi det fram till läggdags.



Kommentarer
Postat av: Ida

Gud så gott! Måste bara fråga, äter du upp all glass på en gång? :D

2011-02-15 @ 19:06:02
URL: http://idisenochlivet.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Ida: Ja, det gör jag! ;-D

2011-02-15 @ 20:53:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0