Melodifestivalen 2011 - Deltävling 2 - Göteborg.





Bäst i kväll var ju helt klart Brolle!

Han var verkligen värd sin finalplats.

Med honom till finalen i Globen tyckte jag att Christan Walz borde ha gått.

Den här ordningen tyckte jag låtarna borde ha kommit:



Brolle: ”7 Days And 7 Nights”:

Skön och rockig låt. Kvällens bästa. Och jag älskar ju alltid Brolle! ;-D


Christian Walz: ”Like Suicide”:

Skön låt! Lite annorlunda.




Loreen: ”My Heart Is Refusing Me”:

Skön och suggestiv discolåt.


Sanna Nielsen: ”I’m in love”:

Lite tjatig schlagerdisco. Rätt så bra.




The Moniker: ”Oh My God!”:

Rolig men lite konstig.




Anniela: ”Elektrisk”:

Bra. Skön låt.


Babsan: ”Ge mig en spanjor”:

Rolig, men inte mer än det.


Elisabeth Andreassen: ”Vaken i en dröm”:

Lugn och lite tråkig. Lät som en filmlåt i en tecknad film.



 

Så här skrev jag om förra veckans deltävling.

 


Kommentarer
Postat av: Lixy

Fin blogg =)

2011-02-13 @ 11:25:25
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lixy: Tack så mycket! :-D

2011-02-13 @ 11:29:07
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0