Tisdagen den 15 februari 2011.


I dag var det en helt vanlig ordinär arbetsdag. Jag städade först i matsalarna, sen jobbade jag med grönsakerna i skalen, och slutligen hade jag hand om disken i diskrummet. Vi serverade korv stroganoff med kokt ris i dag. Allt flöt på bara bra, och ingenting speciellt hände i dag på jobbet.



Åkte hem direkt efter jobbet. Blev glad när jag kom hem och såg mina två fina buketter på mitt köksbord. Man blir ju så glad av blommor! Och av kärlek och omtanke!



Höll på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr här hemma när jag kom hem. Satt lite med datorn också.



Snart ska jag äta en mycket tidig middag, och sen så ska jag göra mig i ordning för att åka iväg in till stan och till "Kör för alla!".



Längtar... Bara elva dagar kvar nu... ;-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas du hade det lika trevligt som vanligt på kören! :-)

2011-02-15 @ 21:02:40
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! Det hade jag verkligen! :-D

2011-02-15 @ 21:05:50
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer du blogga dagligen från Thailand?

2011-02-16 @ 12:45:44
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Jag vet inte. Det beror helt på hur Internet fungerar på vårt hotell. Jag kanske bloggar varje dag, kanske ingenting alls, eller något däremellan.

2011-02-16 @ 16:30:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0