Torsdagen den 3 februari 2011.


Orkar inte blogga om jobbet...





Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen och sen gick jag till tunnelbanan och åkte in till Hötorget. Gick till Wasa Vaccination för att vaccinera mig. I dag gick det fort, och jag behövde bara vänta i ett par minuter innan jag kom in. Tog andra (av tredje) dosen av Engerix-B, mot Hepatit B. Och så tog jag påfyllning (som man gör vart femte år) av fästingvaccin mot TBE. 540 kronor gick det på i dag. Här är länk till inlägget som jag bloggade när jag var och vaccinerade mig för en månad sen.



När jag var klar så åkte jag direkt hem till Farsta igen. Gick till Hemköp och hämtade ut ett bokpaket med tolv pocketböcker som jag har köpt från Bokus. Här är en länk till inlägget som jag bloggade om det.

Sen gick jag hem, och åt middag när jag kom hem. Höll sen på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr här hemma. Satt lite med datorn också.



Borzko beräknar att vara hemma vid åttatiden i dag.

Jag ska nu sätta mig och läsa i den mycket, mycket bra boken: "I havet finns så många stora fiskar" av Sara Lövestam.

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0