Lite statistik över Jullovet 2010-2011.


Ja, här kommer, som vanligt, lite onödig statistik över Jullovet 2010-2011. Om någon skulle vara intresserad av statistik över tidigare jullov och sommarlov, så finns dom i kategorin: "Statistik (Speciellt)".

Antal lediga dagar:  19
Antal kilo jag har gått upp:  2
Antal promenader:  2
Antal stora inköp:  1 (dator)
Antal lästa böcker:  9
Antal sedda filmer:  9
Antal sedda teveprogram:  9
Antal tillfällen jag har spelat Guitar Hero:  3
Antal gånger jag har träffat mina föräldrar:  4
Antal gånger jag har träffat Jenny:  6
Antal gånger jag har träffat Jimmy:  13
Antal restaurangbesök för lunch:  3
Antal restaurangbesök för middag:  1
Antal middagar hemma hos någon:  2
Antal frisörbesök:  1
Antal vaccinationscentralbesök:  1

Nu är det 106 arbetsdagar fram till sommarlovet! Avslutning fredagen den tionde juni! Fast för mig så är det bara 95 arbetsdagar! För jag är ju ledig under elva arbetsdagar när jag åker till Thailand! Och tills vi åker dit så är det 48 dagar! ;-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0