Lördagen den 15 januari 2011 - Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.


I morse så larmade min mobil klockan halvåtta, som nästan alltid på mina lediga dagar. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det kaffe och nyhetsläsning i datorn. Borzkos mobil larmade halvnio, och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så blev det frukost, fika, och en pratstund.

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna. Jag funderade på en promenad, men jag var för lat i dag också, som oftast. Molnigt väder, cirka fem minusgrader, och halt på marken, det lockade mig inte.

Utan det blev en lugn, skön, och slapp innedag. Lite nytta blev det gjort. Lite allmänna och diverse hushållsgöromål som vanligt. Annars så blev det mest tid vid datorn och boken.

Jag valde mellan mina recensionsböcker efter en ny bok att läsa.



Och det blev den här.



Jag spelade en Betapet-match (Alfapet på Nätet), som jag vann.



Och jag löste också Melodikrysset på Nätet. Tyvärr så missade jag en fråga. En dubbelfråga på V8 och V14. Någon som löste den kanske?



Borzko kom sen hem från gymmet vid halvettiden. Då åt vi lite lätt lunch och tog en fika. Sen så satte sig han och läste i sin bok. Och jag fortsatte att dela min tid mellan datorn och boken.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Ännu tristar väder idag när det töar, men ut en liten stund går jag nog ändå ;-)

2011-01-16 @ 09:49:44
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Nej, jag går inte ut. Jag kan tänka mig hur djävla halt det är i dag... :-/ Fixar inte att promenera då. Så jag är lat som vanligt och håller mig hemma och inne.

2011-01-16 @ 09:53:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Vendela Agneryd

Hej hej vad intressant dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa din blogg igen. (: Ha en rolig helg (:

2011-06-27 @ 17:50:11
URL: http://jade.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Vendela Agneryd: Tack så mycket! :-D

2011-06-27 @ 20:02:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0