Lördagen den 22 januari 2011 - Andra Halvan av Eftermiddagen + Första Halvan av Kvällen.


Vid strax före två så stack Borzko och jag iväg i bilen, och så åkte vi till Heron City i Kungens Kurva. Vi hämtade först ut våra biobiljetter i Biomaten, och sen så gick vi till Willys och handlade godis till bion.

Först var det bara vi och ett par till, men sen så kom det ganska så mycket folk.



Och eftersom det var en 3D-film, så såg vi alla så här tjusiga ut.



Det var "The Green Hornet" som vi såg, och en recension av filmen kommer i ett vanligt inlägg som vanligt.

När filmen var slut, vid kvart över fem, så åkte vi direkt till Fagersjö. Där köpte vi pizzor på Hamburgarprinsen, och så åkte vi hem till Jimmy.



Jag åt en vegetarisk pizza i dag.



Efter maten så satte vi oss i rummet och drack kaffe, och pratade en stund.



Sen så åkte vi alla iväg i bilen, till Farsta. Vi släppte av Jimmy vid tunnelbanan, för han skulle åka iväg hem till en kompis. Och sen så åkte Borzko och jag hem till oss.

När vi kom hem så satte sig Borzko och läste en stund, och jag satte mig med datorn en stund.



Får se om vi kanske ser en dvd-film lite senare. Eller om vi kanske tittar på P3 Guldgalan 2011 i SVT1.



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så gott med pizza!



Äntligen kan jag besöka din blogg! Igår kväll kunde jag inte alls besöka någon blogg hos blogg.se. Undra om det var fler än jag som hade problem med det eller om det bara inte funkade för mig.

2011-01-23 @ 08:39:22
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Det var fel hos Blogg.Esse i går. Jag kunde inte logga in och blogga under kvällen. Men nu verkar det fungera bra igen.

2011-01-23 @ 10:42:07
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0