Några rader om teveprogrammen som jag såg under Nyårsaftonen i går.



"After Dark med Babsan" på TV4 var en mycket, mycket bra show!

Jag har alltid älskat After Dark, och har sett dom live flera gånger under åren. Första gången jag såg dom live tror jag var för över trettio år sen, på Hamburger Börs 1980, och dom senaste gångerna var i april och maj 2008. Då såg jag samma show två gånger, en gång med Jenny och en gång med Jimmy. ;-D

Föreställningen i går kväll var, som sagt var, fantastiskt bra tyckte jag. Men tyvärr så förstörde ju TV4 den genom att lägga in otroligt många reklampauser... :-/



Sen så såg vi "Det mesta av det bästa ur säsongens Skavlan" på SVT1.

Jag har aldrig någonsin tidigare, under någon säsong, sett ett endaste avsnitt av Skavlan. Men kände ändå för att se det här programmet. Och det var riktigt bra! Så jag kan helt klart tänka mig att se kommande säsonger av Skavlan.



Och slutligen så tittade vi på "Tolvslaget på Skansen".

Det var väl i och för sig ett stämningsfullt program. Jan Malmsjö sköter ju sin uppgift väl. Men valet av artister kanske inte var det allra roligaste...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0