Shower - Konserter - 2010.



Under 2010 var jag på sex stycken shower och konserter:




Den tionde januari var jag i Annexet i Globen tillsammans med Borzko, Jimmy och Jenny och tittade på "Riverdance - The Farewell Tour".



Den sjätte februari var jag på Tyrol tillsammans med Borzko och Jimmy och tittade på "Jerry Williams - Dynamite".



Den tjugotredje augusti så var jag i Globen tillsammans med Borzko och tittade på "Kommunal 100 år", med bland annat Takida.



Den tjugotredje oktober så var jag på Cirkus tillsammans med Borzko, Jimmy och Jenny och tittade på Queen-musikalen "We will rock you".



Den tolfte december så var jag i Globen tillsammans med Borzko, Mamma och Pappa och tittade på Stockholms Luciakonsert.



Den sextonde december så var jag i Globen tillsammans med Borzko, Jimmy och Jenny och tittade på Björn Skifs Show.



Jag har varit väldigt nöjd med precis alla showerna/konserterna.

Och ett evenemang varannan månad, det är väl precis lagom tycker jag.

Det enda som har saknats under 2010, det är en rock- och/eller hårdrocks-konsert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0