Söndagen den 2 januari 2011.


Ja, den här dagen har det nog varit tur att jag inte har haft någon stegräknare på mig! ;-D För jag har typ tillbringat hela dagen, från morgonen till kvällen, i vardagsrumssoffan!

Den mesta tiden har gått åt till att, börja på, läsa i, och också läsa ut, boken "Jag älskar den pojken" av Bosse Löthén. Recension på den finns redan bloggad.

Mycket tid har också gått åt till att sammanställa och blogga statistik över 2010 års böcker. Har också bloggat statistik över förra årets filmer. Och ett liten inlägg om shower och konserter 2010. Scrolla ner lite i bloggen så finns alla tre inläggen där.

Under kvällen så blev det också tittande på en dvd-film tillsammans med Borzko: "Machete". Recension på den finns också redan bloggad.

Borzko har jobbat extra i dag, och kom hem från jobbet vid fyratiden. Då åt vi middag tillsammans. Efter att han sen hade duschat och gjort sig i ordning, så läste han i sin bok. Och sen senare så såg vi, som sagt var, på film.



Och jag har nu en hel vecka kvar av Jullovet framför mig! Så skönt! :-D



Kommentarer
Postat av: Maria J

Skönt att unna sig en slappedag ibland :-)

2011-01-03 @ 06:38:50
Postat av: Snurran

Man behöver sina soffdagar också, eller hur? :-D

2011-01-03 @ 09:23:11
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria J: Ja, absolut! Och den blev "jobbig" på sitt sätt också! För det var ett dj*vla jobb att sammanställa alla statistikinlägg! ;-D

2011-01-03 @ 13:12:00
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag behövde timmarna till statistiken! Tråkig och jobbig att göra! Men jag värdesätter att ha den sen! Så det är helt klart värt tiden och jobbet! :-D

2011-01-03 @ 13:12:49
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0