Fredagen den 22 juli 2011.


I dag började min dag redan vid strax före klockan sex... För då vaknade jag av ett åskande, blixtrande, och regnande utanför fönstret...

Försökte sen att somna om, men det gick tyvärr inte... Och eftersom jag hade suttit och läst ända till halvtvå i natt, så blev det bara cirka fyra och en halv timmes sömn för mig...

Hade huvudvärk sen i ett par timmar, men tur nog så gick den över efter frukost, dubbel kafferanson, flera glas vatten, och en huvudvärkstablett.

Efter lite allmänt fixande här hemma sen på morgonen, så gick Borzko och jag till Nordea när dom öppnade klockan tio.

Och efter att vi hade gjort vårt ärende på banken, så gick vi en sväng upp till vår lägenhet, för vi hade ett ärende även dit.

När vi sen kom hem så packade vi ihop våra badsaker och så åkte vi till Farstastrandsbadet. För efter morgonens åskväder så hade det blivit en helt fantastiskt fin dag.

Vi kom dit vid halvtolvtiden, och då var det nästan inga människor alls där.



Men vartefter timmarna gick, så kom det fler och fler folk dit.



Vi åt lite lunch vid serveringen på stranden. Varsin toast-tallrik blev det.



Cirka tre timmar var vi vid stranden, och sen åkte vi hem vid halvtretiden.

Satt sen resten av eftermiddagen, och början av kvällen, på balkongen, fast nu i skuggan. Läste i våra böcker och njöt av den underbara dagen och kvällen.

Jimmy kom över en sväng efter jobbet och åt middag här. En fika och en pratstund blev det också. 



Nu är klockan över nio, och vi sitter fortfarande ute på balkongen. Det är en sån underbar kväll så man vill ju inte gå in. Men så småningom så ska vi nog gå in och titta på en dvd-film.



Fem (5!) dagar kvar till flytt! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0