Böcker på gång.


Jag brukar nästan aldrig ha mer än en bok på gång. Någon gång ibland kan jag kanske ha två böcker på gång.

Så det är mycket ovanligt att jag har, som jag har nu, fyra böcker på gång samtidigt!

Först så läser jag i den här:



Men den är såååå jobbig, så jag varvar med den här:



Sen så läser jag en bok som går som följetong i femtio dagar i Dagens Nyheter, som jag har en PDF-prenumeration på under sommaren. Det är den här boken:



Och så lyssnar jag, för ovanlighetens skull, på en ljudbok, som jag fick som ett recensionsexemplar. Det är den här boken:



Så det gäller att hålla isär alla böckerna! Och inte blanda ihop dom! ;-D


Kommentarer
Postat av: Majsan Ekberg

Jag har alltid en ljudbok och en vanlig på gång....men du är strået vassare =)) Ja med fyra böcker samtidigt gäller det verkligen att hålla isär dom. Ha en bra kväll!

2011-06-30 @ 17:20:40
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Majsan Ekberg: Hahaha! Ja, men jag brukar nästan aldrig ha fler än en! Men nu blev det så här!



Ha en skön kväll du också! :-D

2011-06-30 @ 18:18:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0