Bytt skrivbordsbild i datorn och bakgrundsbild i mobilen.



I jättemånga år så har jag haft samma bild i alla mina datorer och i alla mina mobiler. Varje gång jag har bytt dator och mobil så har jag lagt in samma skrivbordsbild och bakgrundsbild.

Jag har alltid älskat den bilden. Men jag har också alltid sagt, att när båda mina barn har flyttat hemifrån, då ska jag ha bilder på dom i stället.

Så nu tyckte jag att det var dags att byta. Scannade in två av mina favoritfotografier på mina barn. Dom är båda två sex år gamla på korten. Det är dom två porträtten som jag länge har tänkt att jag ska tatuera in på mig. Jag vill jättegärna göra det, men jag har så svårt att bestämma var jag ska ha dom någonstans.



Så så här ser min dator ut nu.



Och så här ser min iPhone ut.


Kommentarer
Postat av: Majsan Ekberg

Guuud vad söta=))

2011-06-05 @ 21:29:38
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Majsan Ekberg: Ja, visst är dom! :-D <3<3

2011-06-05 @ 21:33:39
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: LOL

dålig blogg

2011-07-31 @ 22:44:45
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> LOL: Okej.

2011-07-31 @ 23:08:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0