Dagens Kändisspotting.


Den här kategorin var nästan två år sedan jag uppdaterade! Och jag måste väl ha träffat på i alla fall några kändisar på den tiden tycker jag! ;-D

I dag så var det i alla fall lite oväntad kändisspotting, på Farstastrandsbadet! Inte ofta man ser kändisar där precis! ;-)

Och den jag mötte var en av mina absoluta favoritförfattare! I och för sig så har jag rätt så många favoritförfattare, men den här författaren har en stor plats i mitt bokhjärta efter bara två böcker.

Det lustiga var att det var hon som kände igen mig först! Jag var på väg mot toaletterna när jag ser en tjej som tittar på mig. Och så säger hon "Bim?". Och jag kunde inte koppla vem det var först! Men när hon sa "Sara Lövestam", då fattade jag inte varför jag inte kände igen henne direkt! För hon var ju precis sig lik från alla foton!

Vi hälsade på varandra då, och pratade en kort stund. Jättekul att få träffa henne i verkligheten! För jag gillar ju hennes böcker så mycket! Och hon verkar också att vara en mycket trevlig människa. :-)

Hon kände ju igen mig från min blogg, där jag har recenserat hennes böcker, och vi är också vänner på Facebook.

Här är en länk till min recension av hennes första bok: "Udda".

Och här är en länk till min recension av hennes andra bo: "I havet finns så många stora fiskar".

(Har ni inte läst Saras böcker, så rekommenderar jag er verkligen att göra det. Båda böckerna är jättebra! Och speciellt hennes andra bok, "I havet finns så många stora fiskar", är fantastiskt bra!)

Här är två bilder på Sara Lövestam som jag har googlat fram.

         


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Fan vad coolt att hon kände igen dig!



Vet du vad - jag har också sett henne i Farsta! Hade dock ingen aning om att hon var författare. :)

2011-06-11 @ 20:22:40
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Viola Vamp: Ja, jag tyckte också att det var lite coolt att hon kände igen mig! Jag tyckte det var jätteroligt, och jag blev glad att hon kom fram till mig!



Du MÅSTE läsa hennes böcker! Jag är helt säker på att du skulle tycka om dom! Dom är helt klart annorlunda. "Udda" finns i pocket.



2011-06-11 @ 20:28:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0