"Kör för alla!" - Cirkus 2011-05-14 - Dom "officiella" filmerna från Caroline af Ugglas & Heinz Liljedahl.


Här är alla dom elva "officiella" filmerna från konserten på Cirkus den 14 maj 2011 med "Kör för alla!" och Caroline af Ugglas.

Filmerna tillhör Caroline af Ugglas & Heinz Liljedahl. Men dom har skrivit på hemsidan att det är okej att ladda upp filmerna på YouTube, så därför har jag gjort det, och nu bloggar jag dom också.

Lite bättre kvalitet och mer inzoomningar på dom här filmerna, än på dom som min son Jimmy filmade.

Så titta och lyssna gärna! :-D



"Raising my family":



"Heart of Gold":



"Alla vill till himmelen":



"Hundra år från nu":



"Mamma Pappa Barn":



"För kärlekens skull":



"Snälla snälla":



"In the Summertime":



"Sjumilakliv":



"Waka Waka (This Time For Africa)":



"We Will Rock You":


Kommentarer
Postat av: HELENE GUDMUNDSSON

Vad roligt att du delar med dig av dessa fina videor. Det har varit en jätte upplevelse att få vara med i kören och längtar ännu en termin med er alla och våran fantasktiska kör ledare - Caroline.

Ha en underbar sommar och vi ses i höst. H

2011-06-08 @ 08:48:41
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> HELENE GUDMUNDSSON: Tack! Kul att du uppskattade att jag har lagt in videona!



Ja, visst är det en fantastisk upplevelse att få vara med i denna underbara kör!



Ha en skön sommar du också! :-D



2011-06-08 @ 21:23:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0