Måndagen den 13 juni 2011.


I dag har det varit en Jimmy-dag! Har tillbringat tio timmar tillsammans med min käre son! Alltså har det varit en jättemysig dag! :-D Och en dag i tjänsternas och gentjänsternas tecken! ;-)

Dagen började med att min mobil larmade klockan halvsex. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. En snabbfika och lite nyhetsläsning blev det också.

Åkte sen hem till Jimmy i Fagersjö, och var där vid strax före sju. Mötte upp med honom, och så gick vi till hans tvättstuga, eftersom han hade bokad tid mellan sju och tio.

När vi hade satt igång dom två första maskinerna, så gick vi hem till honom och åt frukost.



Sen så blev det några vändor till till tvättstugan. Och mellan det så hjälpte Jimmy mig att göra en backup på fotografier och annat viktigt i min dator.

När vi sen var klara, vid tiotiden, så stack vi iväg till IKEA.



Vad jag köpte där, det har jag redan bloggat om,
i det här länkade inlägget.

Efter IKEA så åkte vi hem till Farsta och lämnade av inköpen.

Sen åkte vi iväg till Willys i Länna.



Vi storhandlade sen båda två, och vi båda två självscannade. Slapp kontroll i dag gjorde vi båda två också!

Åkte sen hem till Farsta igen, och jag packade upp allt i frys, kyl, skafferi, och städskåp.

Efter det så åkte vi till Fagersjö igen, för Jimmy kände för att laga middag till mig i dag.



Det blev "KulleNs Pasta"! :-D



Jättegott var det!



Efter maten så fikade vi. Och sen packade jag ihop min dator och mina andra grejer, och åkte hem. Efter tio timmar tillsammans med Jimmy. ;-)

När jag kom hem så höll jag på och fixade och grejade med lite olika hushållsbestyr här hemma. Satt lite med datorn också.

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden i dag.



Nu ska jag väl snart ta och packa en väska med lite saker för en natts övernattning. I morgon bitti åker jag på konferens med jobbet. Och så kommer jag hem på onsdag kväll igen.

Jag tror inte att jag tar med mig datorn, så jag tror inte att det blir några blogginlägg i morgon. Om jag inte ändrar mig och tar med den i alla fall. Eller om jag kanske mobilbloggar från min iPhone. Eller kanske lånar någon dator där. ;-)

Hit ska vi: "Utsikten Meetings" i Nynäshamn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0