Onsdagen den 1 juni 2011.


Jobbade även i dag en helt vanlig arbetsdag på jobbet. Mellanmålet jobbade jag med i dag också, så jag slutade klockan tre.

Åkte sen hem direkt efter jobbet. Var bara inne en kort stund, och sen så gick jag en sväng till Centrum.

Postade boken till vinnaren i mitt senaste boklotteri.

Och så köpte jag mig en glass.



Kunde ju inte låta bli att fotografera "mitt" hus på vägen hem... ;-D



När jag kom hem igen så bytte jag om till shorts och linne, satte igång min favoritlista på Spotify, och så satte jag mig på balkongen och solade och lyssnade på musik.



Varvade sen solandet och musiklyssnandet, med bokläsning, datorsittande, och lite hushållsarbete. Började på en ny bok också, "Spinnsidan" av Marianne Cederwall.

Borzko jobbade sent i kväll, och kom hem vid halvniotiden.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Låter som en skön eftermiddag! :-)

2011-06-01 @ 23:12:09
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var det verkligen! :-D

2011-06-02 @ 08:45:59
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Liv

Hahahaha jag tyckte det såg ut som du fotade dig själv med fjärrkontrollen tills jag såg att det var ett iphone fodral som var nervikt xD

2011-06-12 @ 16:07:04
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Liv: Hahaha! Det var ju lite kul faktiskt! Fodralet är ju kanske inte så snyggt precis, men väldigt praktiskt! :-D

2011-06-12 @ 16:20:41
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0