Program som jag ska titta och lyssna på i sommar.



Jag ska lyssna på några program av "Sommar" i P1. Fast jag kommer nog att lyssna i efterhand på pod-versionen. Finns flera intressanta sommarpratare som jag ser fram emot att lyssna på.



"Allsång på Skansen" är ett måste för mig att se. Annars så känns det ju inte att det är sommar, sommarlov, och semester. Verkar ju vara en hel del bra artister som är med i år också. Kul att se hur det går för Måns Zelmerlöw också.



"Sommarkrysset" gillar jag också. Brukar alltid vara många bra artister med där. Och jag gillar Gry Forsell.



"Lotta på Liseberg" tycker jag inte är lika bra som allsången och krysset. Men ändå sevärt om det är bra artister med. Så jag kommer nog att titta på det.



"Så mycket bättre" kommer väl inte att sändas i sommar. Tror att det inte sänds förrän till hösten. Men jag kommer i alla fall definitivt att titta på det, när det väl kommer.




Ja, som vanligt så är det nästan bara musikunderhållningsprogram som jag tittar på på teven. Och så nerladdade filmer förstås. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0