"Scream 4" - 2011 - Film - Dvd

 

"Scream 4" - 2011 - Genre: Skräck, Thriller, Komedi


"För tio år sedan tystnade skriken och mördaren, som dolde sitt ansikte bakom den numera legendariska Scream-masken, försvann. Sidney Prescott har lyckats återvända till ett relativt normalt liv, mycket tack vare sitt skrivande. Men nu är det dags igen - mördaren har återvänt och skriken får en ny dimension."

(Kopierat från Lovefilm)

Jag har sett alla Scream-filmerna tidigare. Och självklart så var ettan bäst. Men jag tycker ändå att det här var en helt okej uppföljare. Den var kanske inte så särskilt läskig, och jag blev inte speciellt rädd. Men den var väldigt blodig däremot. Och riktigt rolig emellanåt också. Så till dom som gillar den här typen av filmer, kan jag rekommendera den.

Betyg: 3,5 av 5

(Länk till filmen på Moviezine, som alltid skriver utförliga och bra recensioner, och ofta tycker som jag gör!)

Filmens trailer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0