Söndagen den 5 juni 2011.


Dagens sjunde, och förmodligen sista, blogginlägg blir det här. Och det blir kort, tråkigt, och utan fotografier! ;-) Men jag har ju, som jag redan har skrivit, bloggat sex stycken inlägg tidigare, och flera av dom är ju desto roligare! ;-D

I dag har jag bara varit hemma och inne hela dagen. Jag har hållit på med en massa olika hushållssysslor här hemma. Plockat, fixat, och grejat med en hel del. Jag har även suttit lite med datorn. Och jag har läst en hel del i min bok: "Livet deluxe" av Jens Lapidus.

På eftermiddagen, när solen äntligen kom fram, så satt jag också lite på balkongen.

Jimmy kom förbi en kort stund på eftermiddagen också.

Borzko var först och tränade i Högdalshallen, sen var han på jobbet och hämtade hem sin lastbil, och slutligen så var han på besök hos sin Mamma.



Måndag i morgon, men röd dag eftersom det är Sveriges Nationaldag, och alltså är jag ledig. Men jag ska gå upp halvfem ändå i morgon, för jag ska skjutsa Jenny och Mattias till flygplatsen i Skavsta. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0