Ett allra sista inlägg i Thailands-kategorin! ;-)


Ja, det här får bli det femtioandra och allra sista inlägget i Thailands-kategorin.

Det blev alltså en hel del bloggat från Thailand ändå! Femtiotvå inlägg på fjorton dagar! Och sammanlagt har jag bloggat trehundratjugosex fotografier! ;-)

(Och även lagt upp alla fotografierna på Facebook, fördelat på två album). (Bli gärna vän med mig där förrresten!)

Här är en direktlänk till kategorin Thailand 2011.

Och här kommer några fler länkar till inlägg som är speciella för mig.

Våra tatueringar som vi gjorde alla fyra
.

Ett textinlägg om tatueringarna.

Vårt vykort från Thailand 2011.

Några ord om min femtioårsdag.

Min underbara familj och jag på min dag.

Min 50-årsdag!.

Ett inlägg om min otur.

Ett positivt inlägg om min familj och om Thailand.

Det fjärde shoppinlägget, med länkar till dom tre tidigare.

Och sen vill jag bara slutligen, och återigen, skriva att jag:
- älskar att resa!
- älskar min familj!
- älskar Thailand!
- älskar att umgås med mina tre närmaste och käraste!
Och gärna då resa till Thailand, för att umgås med min älskade familj!
Allt bra på en gång! :-)

Tack till er alla tre, Borzko, Jimmy, och Jenny, för att ni gjorde min 50-årsresa till något som jag kommer att minnas hela livet.

Och eftersom det här kanske är den allra sista resan som vi gjorde bara vi fyra tillsammans, så är jag extra tacksam. (Det var vår åttonde resa ihop).  Det kan väl i och för sig hända att vi kanske reser tillsammans i framtiden. Men troligt är väl då att det kanske finns flickvänner, pojkvänner, och kanske till och med barn, med i bilden då.

Och tack till alla er också som har följt vår resa här i bloggen, (och vissa även på Facebook). Även om jag bloggar till största del för min egen skull, för att ha det för att kunna gå tillbaka till, så är det ju självklart jättekul att jag har haft cirka 450 läsare per dag under dom här veckorna. Och att jag även har fått en hel del kommentarer.

:-)



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Bim, stort GRATTIS i efterskott. Du ser ut att haft en underbar resa är riktigt avis och har fått mersmak av Thailand tack vare dig. Har sparat länk till ditt hotell så om (när) vi reser hoppas jag kunna bo där för det ser så fint ut!

Stor kram från Malin i Göteborg

2011-03-14 @ 16:33:03
Postat av: Mia

Hej & välkommen hem, jag förstår att ni har haft det underbart. Man får njuta av alla stunder man har med sina nära & kära.



Kram

2011-03-14 @ 17:47:22
Postat av: Leena

Älskar Thailand! Har själv varit där två gånger :)



Tack för att vi fick följa er resa!!

/Leena

2011-03-14 @ 18:11:04
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Hej! Tack så jättemycket! Och jag tycker verkligen att du ska åka till Thailand! Och till Phuket! Och till Patong Beach! Och till Duangjitt Resort & Spa! :-)

2011-03-14 @ 18:28:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mia: Ja, jag har njutit, njutit, och njutit! Och det kommer jag att göra i efterhand också! Kommer att sitta och titta på mina fotografier, och minnas, och drömma mig tillbaka! :-) Kram!

2011-03-14 @ 18:29:48
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Leena: Ja, jag SKA dit en tredje gång! Nån gång!

Varsågod! Kul att du uppskattade det! :-)

2011-03-14 @ 18:30:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0