Lördagen den 19 mars 2011.


Började dagen med att gå och sola en halvtimme på Solakuten.



Sen blev det en timmes promenad i det underbara solskenet.



På eftermiddagen sen så stack Borzko och jag iväg till Heron City för att går på bio.

Först ett toalettbesök.



Och det kom lite mer människor sen...



Efter filmen så åkte vi hem till Jimmy för att äta middag.



Köpte med oss mat från Hamburgarprinsen.



Fikade gjorde vi sen efter maten.



Jimmys fina barskåp är nu lite mer välfyllt efter Thailandsresan.



Borzko och jag åkte sen hem till Farsta.

Och så blev det tevetittande resten av kvällen.

Först tittade vi på premiärprogammet av "Körslaget".

Och sen tittade vi på dom tre avsnitten av "Solsidan" som vi missade när vi var i Thailand.



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hamburgaren ser jättegod ut!



Vad mycket snö ni har ännu.

2011-03-20 @ 09:25:24
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Det där är dom godaste hamburgarna som jag har ätit i hela mitt liv. Det är en grekisk hamburgare med fetaost, tzatziki, rödlök, och svarta oliver på.



Ja, alldeles för mycket snö kvar här tyvärr...

2011-03-20 @ 12:34:44
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0