Måndagen den 21 mars 2011.


Den här veckan jobbar jag med mellanmålet, så jag började med att ha sovmorgon en timme. Kom alltså till jobbet klockan sju, och började med att fika och äta frukost. Sen så jobbade jag i skalen med grönsakerna under förmiddagen. Under lunchserveringen sen så hade jag hand om disken.

Vi serverade köttbullar, kokt potatis, och brunsås i dag. Och vår salladsbuffé. Vi hade även lite skärgårdssill för dom som ville ha.

En av kollegerna var sjuk i dag. Men allt flöt ändå på bra i dag. Och ingenting speciellt hände.

Åkte sen hem klockan tre, efter att mellanmålsserveringen var klar.

Och så här såg mina lunchtallrikar ut i dag.



Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen, och så gick jag en sväng till Centrum.

Lämnade in min och Jennys vinterjackor på kemtvätt. Och så handlade jag lite på Apoteket.

När jag sen kom hem igen, så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr.

Middag åt jag vid femtiden.

Kvällen tillbringades sen till största delen i vardagsrumssoffan, tillsammans med boken och datorn.

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Och då upptäckte vi att vi helt plötsligt inte hade något vatten... Vår relining/stambyte är ju klart, så vi ska ju ha vatten hela tiden nu. Borzko ringde runt till alla möjliga innan han till slut fick tag på någon som kunde hjälpa till. Det visade sig att någon, som hade fått dålig information, hade stängt av vattnet även för oss, eftersom han inte visste att vår lägenhet var klar. Men vid åttatiden så hade någon satt igång vattnet till vår lägenhet igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0