Onsdagen den 16 mars 2011.


Min arbetsdag i dag var till en början väldigt lik arbetsdagen i går. Sen så blev det lite kaos framåt halvelvatiden... Ett stort strömavbrott i två timmar hade vi, och tydligen ett stort område runt omkring.

Min kära kollega Snurran/Ingrid/Filijokus har skrivit så bra om dagen, så jag länkar till hennes inlägg, och avstår från att skriva själv i dag.



Åkte sen hem direkt efter jobbet. Blev glad när jag kom hem och såg mina fina tulpaner.



Jimmy slutade tidigt i dag, och kom hit vid halvtretiden. Och då åkte vi ut på en liten shoppingrunda.

Först åkte vi till Farsta Centrum, där Jimmy hade två ärenden.

Sen åkte vi vidare till Länna. Först var vi på Länna Sport, där jag köpte mig en ny vårjacka. Har redan bloggat om det tidigare.

Och sen åkte vi till Willys för att handla mat och annat.



Jimmy släppte sen av mig hemma, och sen åkte han direkt hem till sig, för en kompis till honom skulle komma över hem till honom.

Jag packade upp allt i kyl, frys, skafferi, och städskåp. Och sen så åt jag middag.

Resten av eftermiddagen och hela kvällen ägnades sen åt mina vanliga tre sysslor: jag höll på och fixade med lite alla möjliga hushållssysslor här hemma, jag läste i min bok, och jag satt med datorn.

Borzko jobbar sent i dag, och trodde att han skulle vara hemma vid niotiden.



Blir så glad varje gång jag ser min lilla nya gulliga tatuering! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0