Spotify.



Ja, jag har sagt det förr... Men jag säger det igen:

JAG ÄLSKAR SPOTIFY!

Det är så otroligt bra att man kan ha (nästan) all världens musik, i datorn och i mobilen, för bara en hundring i månaden. Och helt lagligt och ärligt. ;-)

Och jag kopplar också in min mobil till hemmabiosystemet i vardagsrummet, till ministereon i köket, och till bilstereon i bilen, så då har jag all musik överallt.

Helt suveränt!

Om någon vill "subscriba" till någon av mina listor så är ni varmt välkomna.

För er som hade min lista "Bims Favoriter - Just Nu" förut, så råkade jag ta bort den... ;-/

Men jag har gjort en ny nu, som ni kan abonnera på:

" Bims Favoriter - Just Nu - Mars 2011 "

I den finns det, just nu, arton låtar.

Sen har jag min jättelista där jag lägger in alla låtar som jag har som Dagens Låt här i bloggen:

" Bims Låtar - Dagens Låt från Bims Blogg "

I den finns det, just nu, sjuhundrafemton låtar.

Och så har jag en massa andra listor som ni gärna får prenumerera på om ni vill:

" Britt-Marie Bim Kullin "



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att testa någons annans musik - jag lånade en av dina listor:) Jag har en liten fråga till dig, ang att läsa E-böcker i iphonen. Rekommenderar du det eller tycker du att texten blir för liten? Det låter ju onekligen käckt att slippa släpa böcker i handväskan! Trevlig kväll!

2011-03-20 @ 20:02:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Bra! Låna gärna mina listor! Det är bara roligt! :-D



Jag tycker att det går oerhört bra att läsa i iPhonen. Mycket, mycket bättre än vad jag trodde. Men det varierar väldigt mycket mellan dom olika programmen som man kan läsa i. Det absolut bästa, enligt mig, är Bluefire.



Testa att låna en bok från biblioteket. Det är ju ändå gratis! :-D



2011-03-20 @ 20:16:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0