Torsdagen den 17 mars 2011.


Morgonen bjöd på en fantastisk soluppgång, så det första jag gjorde när jag kom till jobbet i dag, var att gå ut i matsalen och fotografera den vackra himlen.



Arbetsdagen började sen med att jag jobbade med grönsakerna i skalen. Sen gick jag in i diskrummet och tog hand om förmiddagsdisken. Och under lunchserveringen så jobbade jag som försteman i lilla matsalen.

Vi serverade chicken nuggets, kokt ris, och currysås i dag. Och vår salladsbuffé. Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Ingenting speciellt hände. Och allt flöt på bara bra.

Så här såg min lunchtallrik ut i dag.



Åkte sen hem direkt efter jobbet. Och jag var sen hemma och inne hela eftermiddagen. Höll på och fixade, grejade, donade, pulade, och pysslade med en massa olika hushållsbestyr här hemma. Satt lite med datorn också. Och läste lite i min bok.

Kvällen blev ungefär som eftermiddagen. Lite mer dator och bok, och lite mindre hushållsbestyr bara. Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden.

Och i morgon är det fredag! Wiieee!!!! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0