Fredagen den 27 maj 2011.


Jobbade först en helt vanlig arbetsdag...

En timme senare än vanligt åkte jag hem, eftersom jag jobbade över en timme med mellanmålet.

Borzko var hemma när jag kom hem, eftersom han hade sin veckans lediga dag i dag.

En extravisning på lägenheten hade det varit i dag också, men då hade inte Borzko varit här, utan bara vår mäklare.

Jimmy kom hit direkt efter jobbet, vid halvfyratiden.

Sen vid halvfemtiden så stack Borzko iväg. Han skulle möta upp med några kompisar, gå och ta en pizza och ett par öl, och sen skulle dom vidare till Hammarby-matchen på Söderstadion.

Jimmy och jag åt middag tillsammans. Och det blev pizza för oss också.



Efter middagen och en fika och en pratstund, så åkte Jimmy hem till sig i Fagersjö.

Jag gick då en sväng till Centrum, och till Solakuten, och solade i en halvtimme.

När jag kom hem igen så höll jag på med diverse hushållsbestyr.

Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade och lyssnade jag på "Så ska det låta".

Efter det så läste jag i min bok.

Borzko kom hem från matchen vid halvtiotiden. Och resten av kvällen satt han också och läste.



Och hur har det gått med vår kommande lägenhetsförsäljning?

LÄS I DET HÄR INLÄGGET! :-D



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken pirrig helg det kommer att bli för er del :-)

2011-05-28 @ 00:16:18
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Fast egentligen inte. För nu känner jag mig väldigt lugn. Nu ligger ju det högsta budet bara tiotusen kronor under vad vi gav för vår nya lägenhet. Så vad det gäller försäljningssumman så känner jag mig lugn. Men lite orolig innan alla papper är påskrivna, det är jag. ;-D

2011-05-28 @ 08:56:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0