"Kvällen är din" med Martin Stenmarck - 01 - 07/05-11.



Nu har jag tittat på första avsnittet av "Kvällen är din" med Martin Stenmarck. Jag hade inga större förväntningar på programmet. Men eftersom det inte fanns någonting annat som lockade mig av teveutbudet i kväll, och eftersom det var det första programmet i en serie, så tittade jag på det. 

Och vad bra det var! Mycket, mycket bra tyckte jag!

Men lite jobbigt att titta på också. För man blev ju verkligen rörd och berörd. Jag är alldeles rödgråten nu.

Jag ska helt klart följa serien. Så härligt att se alla dessa underbara människor. Och jag tyckte att Martin Stenmarck passade mycket bra in i programledarrollen för den här serien.

Någon som såg programmet?
Vad tyckte ni i så fall?


Kommentarer
Postat av: Monica.kristiansen

Jag tycker det var bra!

2011-05-08 @ 15:49:16
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Monica Kristiansen: Ja, visst var det! Mycket bra tycker jag! Ska verkligen se hela serien! :-D

2011-05-08 @ 16:32:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0