Onsdagen den 11 maj 2011.


Först så hade jag en helt vanlig jobbdag.

Åkte sen hem direkt efter jobbet.

Höll på med lite diverse hushållsbestyr här hemma en stund.

Sen kom Jimmy hit vid fyratiden, och vid halvfemtiden så kom Borzko hem från jobbet.

Vi gick sen alla tre till Farstavägen 91 och mötte upp med två hantverkare som förmodligen ska hjälpa oss med att renovera vår nya lägenhet.

Vi åkte upp till fjortonde våningen och så lånade vi nycklarna till lägenheten av en granne.

Sen mätte och kollade vi på allt som vi vill ha gjort, tillsammans med hantverkarna.

När hantverkarna sen hade gått, så var vi kvar en stund och mätte lite sånt som vi behövde veta för bokhyllor och andra möbler.

Gick sen hem till Lysviksgatan 43 B och Jimmy stannade kvar och åt middag med oss. En fika och en pratstund blev det också.

Resten av kvällen delade jag mellan datorn och boken.

(Ovanligt nog har jag inte fotograferat ett endaste litet kort i dag! Det händer verkligen inte ofta! ;-D)


Kommentarer
Postat av: Snurran

skönt att få det ordnat :-)

2011-05-11 @ 22:08:59
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Ahnna

testar

Har nu läst Dandy av andreas carlsson.. vilken kass bok med oliver twist anda..nä ser fram att läst min vinnare bok när jag är långledig i början av juni.

Kram Ahnna

2011-05-12 @ 14:55:04
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det börjar ordna sig lite. Vi ska ha en snickare/golvläggare + en målare + en badrumsfirma. Och logistiken ska fungera. ;-D

2011-05-12 @ 17:29:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Ahnna: Jag håller med dig om "Dandy"... Men "Vargsläkte" hoppas jag du tycker om! :-D

2011-05-12 @ 17:30:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0