Onsdagen den 4 maj 2011.


Jobbade precis som vanligt i dag också.

Vid halvelvatiden så stack jag ifrån jobbet, och åkte till Svensk Fastighetsförmedling i Farsta. Mötte upp med Borzko där också.

Sen så skrev vi på papprena på vår nya lägenhet, och satt och pratade med mäklaren som sålde den.

Efter det så pratade vi också en stund med mäklaren som ska sälja vår lägenhet.

Kom tillbaka till jobbet vid halvettiden.

Sen åkte jag hem direkt efter jobbet när jag slutade för dagen.

En sväng till Centrum blev det sen, för att hämta ut några bokpaket.

Resten av eftermiddagen och kvällen så var jag hemma. Höll på med en massa olika hushållsbestyr mest.

Jimmy kom hit vid femtiden. Han åt middag med mig, och vi tog en fika efter också. Sen åkte han så småningom hem till sig i Fagersjö.

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden i dag. Vi satt sen resten av kvällen och planerade och diskuterade nya lägenheten, gamla lägenheten, försäljning av gamla lägenheten, renovering av nya lägenheten, och massor med annat angående vår flytt... ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0