Söndagen den 15 maj 2011.


I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, som nästan alltid på mina lediga dagar när jag inte har något särskilt inplanerat. Dusch och iordninggörande blev det förstås då. Borzkos mobil larmade klockan halvnio, och efter att han hade genomgått sina morgonbestyr så blev det frukost såklart.

 

När vi sen var klara med allt så satte vi igång med dagens projekt som var att rensa ut lite ur klädkammaren, inför visningen på söndag, och vår kommande flytt.

 

Det tog ett par timmar, och det var en hel del som kunde kastas där.

 

Borzko åkte sen iväg med alltihopa till Återvinningscentralen i Högdalen. Jag höll då på och fixade med lite annat hemma.

 

När han kom tillbaka igen så åt vi en lätt lunch och tog en fika.

 

Sen vid halvettiden så stack vi iväg åt olika håll. Borzko skulle först åka till sitt jobb för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb. Efter det så skulle han åka till Söderstadion för att se Hammarby spela fotboll.

 

Själv så tog jag bilen och åkte hem till Jimmy. Han skulle vara hemma under eftermiddagen och ha tvättstugan mellan ett och fyra.



Jag sällskapade med honom under tvättstugepassen, och han hjälpte mig som vanligt med lite i datorn.

Jag fick också tio filmer av honom som han hade filmat på konserten i går. Jag laddade upp dom på YouTube och bloggade dom sen.

Vi åkte också en snabb sväng till Farsta Centrum och till OnOff, för Jimmy skulle köpa två saker där.

När inköpen och tvätten var klara, så åt vi middag. Grekisk hamburgermeny från Hamburgarprinsen blev det.



Vid halvsjutiden så åkte jag hem till Farsta igen, och ungefär samtidigt så kom Borkzo hem från fotbollsmatchen.

Vid åttatiden så satte Borzko igång teven och tittade på ishockeyfinalen mellan Sverige och Finland. Själv så satt jag med datorn i knäet istället. Höll på med lite olika saker i datorn. Bland annat så bytte jag webläsare igen. Från Google Chrome till Internet Explorer. Lyssnade på musik i hörlurarna också, för att slippa sportoväsendet... ;-D

(Arton (18!) arbetsdagar kvar till Sommarlovet!) ;-D

                   


Kommentarer
Postat av: Snurran

Fantastirkt vad fort det går nu, 18 dagar kvar bara :-)

2011-05-15 @ 22:29:09
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Majsan Ekberg

Skönt att det finns fler som tycker samma som jag om sport......=))

2011-05-16 @ 09:10:02
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, nu går det nästan för fort! ;-D

2011-05-16 @ 14:24:11
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Majsan Ekberg: Ja, jag gillar absolut inte att titta på sport! Gör det aldrig! Läser böcker, sitter vid datorn, eller lyssnar på musik istället! :-D

2011-05-16 @ 14:24:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0