Torsdagen den 12 maj 2011.


Jobbade en helt vanlig arbetsdag i dag. 

Var ledig en timme på förmiddagen, då jag åkte och träffade min personliga bankman på Nordea i Farsta, för att fixa handpenningslånet till vår nya lägenhet.

Efter jobbet sen så åkte jag direkt hem. Var bara inne en kort stund, och sen så gick jag en sväng till Centrum.

Postade boken i mitt senaste boklotteri, och handlade lite linnen och strumpor.

När jag kom hem sen så varvade jag hushållssysslor med lite sittande ute på balkongen. När jag satt på balkongen så varvade jag bokläsning med datorsittande.

På kvällen så fortsatte jag med samma saker, utom balkongsittandet.

Vid åttatiden så kom Borzko hem från jobbet. Och Jimmy kom hit samtidigt efter jobbet. Dom åt då middag, och sen blev det en fika och en pratstund för oss alla tre, innan Jimmy åkte hem till sig i Fagersjö.

Resten av kvällen blev det mycket lägenhetsprat, och lite bokläsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0