Torsdagen den 19 maj 2011.


Jobbat som vanligt i dag också. En lite lugnare dag var det i dag, eftersom det bara var en person borta, vår husmor, som var på kurs.

Åkte hem direkt efter jobbet. Var sen hemma på eftermiddagen. Satt lite på balkongen emellanåt och läste i min bok. Molnigt var det då och då, och då gick jag in och höll på med diverse hushållsbestyr. Lite tid vid datorn blev det också.

Vid halvsextiden så kom Borzko hem från jobbet.

Sen vid strax före sju så gick vi iväg till vår blivande nya lägenhet. Mötte där upp med två hantverkare som vi ska anlita till att renovera i vår lägenhet.

Vi var där i lite drygt en halvtimme och gick igenom allt som ska göras.

Innan vi gick därifrån så fotade jag lite från balkongen.



När vi kom hem igen så satt vi båda två mest och läste i våra böcker. Och så åt vi jordgubbar i dag igen.



Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

Och bara fjorton arbetsdagar kvar! :-D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lycka till med visningen på sö ! för in sommaren i lägenheten och uteplatsen och vågar jag ge tipset att du skall rensa bort en del böcker ;)

2011-05-20 @ 07:56:49
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Tack så mycket för ditt lycka till. Men jag kommer inte att rensa bort några böcker inför visningen.

2011-05-20 @ 18:21:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0