Betapet

Betapet är namnet på ett spel på Internet som man spelar mot en, två eller tre andra spelare online på Internet. Det är Alfapet eller Scrabble som det också kallas. Ett spel tar cirka en halvtimme, och jag spelar oftast två till tre matcher per kväll. Jag tycker att det är fantastiskt roligt och svårt vanebildande! Jag spelar oftast mot min jobbarkompis/cyberkompis/kompis som kallas för Snurran. Men ibland spelar jag mot andra som jag har addade där, och ibland mot helt okända. Om ni känner för att testa så gå in på Betapet-sajten och registrera er. Vill ni spela mot mig så säg bara till! Jag heter Bimmen där. Adressen är: http://www.betapet.com/.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0