Dagbok - Fredagen den 25 november 2005


Jobbade förstås som vanligt i dag också. I dag var Kajsa i Ormkärr sjuk, så Anne-Mari från oss åkte ner dit och vikarierade, och till oss så kom Nadia och vikarierade. Vi serverade fiskburgare med bröd och tillbehör plus potatismos i dag. Inget speciellt hände på jobbet i dag.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig i dag. Han har ju för mycket övertid, så han är ledig på fredagarna för tillfället. Han hade städat och gjort el-biten av adventspyntningen. Jag fortsatte med resten när jag kom hem.

Sen så åkte Borzko hem till sin Mamma, Dragica, i Hallunda. Han skulle åka med henne till IKEA först, och sen hjälpa henne med lite ombyggnad av skåp i köket som behövdes efter hennes köp av nytt kylskåp.

Jag gick en sväng till Centrum. Var först på systemet och köpte glögg. Sen var jag på Åhléns och köpte en thékanna / thebryggare. Och sen var jag på Konsum och köpte två stycken julstjärnor (blommor) plus lite ätbart.

Fortsatte att pynta lite här hemma när jag kom hem igen. Höll på med lite allt möjligt hushållsarbete också. Sen så satte jag mig i soffan med datorn i knäet vid halvåttatiden.

Spelade två Betapet-matcher mot Snurran, och jag hade turen att vinna båda i kväll. Tittade på ”Idol” samtidigt också. Hoppades på att Sebastian skulle komma till final, och det gjorde han ju också! Fast jag tycker ju att Sibel istället för Agnes borde ha kommit med. Kollade på ”Hey Baberiba” och ”Jordan, Rättsläkare” också. Ovanligt mycket teve för att vara mig!

Tyst och tomt hemma utan Jimmy och Jenny… Kolla gärna in Dreamhacks hemsida och även Jennys Blogg.

Jag har lagt in några fotografier i mitt fotoalbum på Msn Spaces. Sexton kort från vår Adventspyntning. Korten blev inte speciellt bra tyvärr, det är svårt att ta kort på lampor så att det blir fint. Men, men, det kommer kanske bättre kort en annan gång. Blir ju mer pyntning framöver också! Det här är bara början! Här är i alla fall ett exempel från fotoalbumet. Gå gärna till Bims Fotoalbum och kolla in resten.





 

Kommentarer
Postat av: Angela

Oj, vad fint du har pysslat till det! Önskar jag hade bara en liten liten del av din energi! Vet inte ens om jag ids ta fram stakarna i år...*Kram*

2005-11-26 @ 08:28:37
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Britt-Marie

Hej Angela! Tack för berömmet! Men det är så roligt nu när det är ett nytt ställe att pyssla på! Och så givetvis för att "ungarna" tycker att det är kul också! Jag tror det blir annorlunda när de har flyttat... Stor kram till dig från mig!

2005-11-26 @ 08:31:12
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0