Dagbok – Måndagen den 7 november 2005



Måndag igen, och jobb förstås som vanligt igen… Den här veckan så är jag först i skalen som vanligt, och sen så är jag i diskplocken. I dag serverade vi kebabgryta och ris. Inget speciellt hände på jobbet i dag, men det var en hektisk dag med mycket att göra.
 

Stannade kvar efter jobbet för jag hade Utvecklingssamtal med Jenny och en av hennes klasslärare, Pia, klockan halv tre. Samtalet var väl ingen överraskning. Hon har IG-varning i Spanska, ligger på VG i ett par ämnen, och i resten av ämnena ligger hon på G.
 

Åkte sen hem tillsammans med Jenny efter samtalet. Jimmy hade redan kommit hem från skolan och sen åkt igen. Han skulle jobba på McDonalds i dag mellan 16.00-19.30. När jag kom hem så kollade jag först e-mail och snail-mail. Sen så höll jag på hemma och pulade, grejade, fixade och donade med allt möjligt som vanligt.
 

Jenny och jag åt middag vid femtiden. Sen så gick jag en liten sväng till centrum. Var på Hemköp och köpte massor med frukt, och nya blommor till köket. Borzko kom hem vid sextiden. Han åt middag och sen så gick han till Farstahallen och styrketränade.
 

Satte mig vid teven sen. Tittade på två dokumentärer som jag spelade in i går kväll på Discovery Channel. En handlade om män som bara attraheras av extremt feta kvinnor, och den andra handlade om människor som vill amputera en kroppsdel därför att de tycker att den inte hör till deras kropp. Båda dokumentärerna var intressanta. Sen så tittade jag på ett program på femman, Outsiders, om människor som vägrar vara Svenssons.
 

Självklart så var datorn med i knäet större delen av kvällen också. Jenny satt framför teven och datorn hela kvällen. Borzko kom hem från gymmet vid halvnio, och då blev det teven för honom. Jimmy kom hem från jobbet vid niotiden, och då blev det datorn som gällde för honom. Inget Betapet-spel för mig och Snurran i kväll tyvärr. Det var något fel på sajten i kväll, så vi kunde inte spela. Det blev andra aktiviteter i datorn istället.



Kommentarer
Postat av: Natalie

Hejsan! Layouten på den gamla bloggen var bättre tycker jag. Tycker om att läsa din blogg. Det känns som om jag bor i Sverige och inte på Balkan.
Kram,Natalie

2005-11-08 @ 07:38:46
Postat av: Bittan.

Tack själv,lilla gumman.Har haft din blogg med sedan jag gjorde listan.Du vet,DEN var den första jag SÅG..Din gamla blogg.Och ..förlåt mej kära du,men jag tycker nog lika som kommentar innan:Den var bättre!Trevligare,mysigare o framförallt..mycket lättare att läsa.Denna kan jag knappt se.Förstår ej..kolla just,för att jämföra,den du har på din lista,Angela...DEN var inte så här liten text.Har du någon aning om orsak?Sen är det ju en självklar fråga;Varför bytte du överhuvudtaget?Tröttnade du på msn elr vad?Ha en underbar vecka!Bra av Jempan tycker jag!Hoppas hon klarar få upp Spanskan!Annars är det väl inte hela världen..hon har ju livet på sej.Undrar mera;Går hon i skolan Du arbetar?//Kram Bittan.

Postat av: Angela

Tänk va konstigt det är...jag tycker precis raka motsatsen om din nya blogg. DEN kan jag läsa utan problem din gamla där gick raderna ut i tomma intet och jag var tvungen att skrolla för att se slutet på raden. Hoppas nu trycket inte blir för stor så du går tillbaka ;-) För jag gillar verkligen den här. Jag använder FireFox som läsare, kan det vara ett tips till de ovan soom har problem? *Kram*

2005-11-08 @ 16:15:39
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Britt-Marie

----> Natalie: Har svarat dig via mail! ---> Bittan: Har svarat dig i gästboken i din blogg! ---> Angela: Har svarat dig via mail! ---> Natalie + Bittan + Angela: Tack för era kommentarer! Det är så roligt att få lite respons! Kram till er alla!

2005-11-08 @ 19:12:39
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bittan.

Hej igen.Åhh..Tacka din goa' son,Har aldrig sett DEN "teckenhjälpen" han visade mej.Endast högerklickat,egenskaper osv.;-)Hoppas VERKLIGEN Du kan f-låta en så DUM,kanske mest okunnig som jag.NU är text o Blogg PERFEKT o jag GRATTAR dej än en gång.Nu, till en förtjusande ny Blogg som synns hur bra som helst och till Dina fina trevliga barn.Hoppas verkligen inte jag sårade eller ställde till det.Ibland stämmer ordspråket"tala är silver-tiga är GULD"-särskilt då man inte kan ett dugg,som jag.Borde ju förstått..frågade väl av den anledningen just..Dottern visade mej den högerklicks varianten.Uppriktigt ledsen o ångerfull Bittan,sänder goaste kramar i natten i natten.
P.S;Borde TÄNKA lite innan jag skriver..Vet i skrivande stund inte ens om jag kommenterar på rätt plats*suck*...På den vägen är det.D.S

Postat av: Mange

Sjukt tråkig blogg. Det är ingen idé att skriva något om man inte har något att säga.

2005-12-12 @ 16:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0