Dagbok - Tisdagen den 15 november 2005

Jobbade förstås som vanligt i dag också. I dag serverade vi gulaschsoppa plus mjukt bröd med pålägg. Inget speciellt hände på jobbet i dag.

Hem direkt efter jobbet. Jimmy var redan hemma från skolan när jag kom hem. Jenny åkte direkt in till stan efter skolan tillsammans med Malin för att också möta upp med Viktor. Jag höll på med allt möjligt här hemma på eftermiddagen.

Jimmy och jag åt middag vid femtiden. Jenny kom sen hem, tillsammans med Viktor, från stan vid sextiden. Jag mötte upp med dem vid tunnelbanan och sen så följde de med mig för jag ville ta några fotografier.

Det här är en jättefin gran som står inne i köpcentret.



 

Och det här är två kort tagna ute på parkeringen. Det är ljusdekorationer i form av snöflingor som bildar hjärtan. De är stora och de sitter på lyktstolparna. Och det är mycket, mycket finare i verkligheten än vad det blev på mina bilder.









Borzko åkte iväg och satte på vinterdäcken på vår Volvo på kvällen. Det verkar ju som om vintern tänker komma nu… *Ryser*

Och jag satt med datorn på kvällen som vanligt. Ingen teve i kväll. Betapet-spel mot Snurran blev det däremot. Först en match som jag vann, sen så en match till som Snurran ledde, men den blev tyvärr avbruten för servern strulade…



Kommentarer
Postat av: Natalie

Sverige har helt klart den finaste julpyntningen!!!
Kramis

2005-11-16 @ 07:28:36
Postat av: Britt-Marie

Okej! Jag vet faktiskt inte! Har inte sett julpynt "live" i något annat land! *Kram*

2005-11-16 @ 18:27:09
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0