Dagbok – Måndagen den 20 mars 2006


 

Jobbade som vanligt i dag igen förstås. Den här veckan så är jag först i skalen och sen så är jag i diskplocken/grovdisken. Vi serverade blandade rester från frysen i dag. Kajsa i Ormkärrsskolan var sjuk i dag, så Anne-Mari fick åka ner dit och vikariera. Till oss så kom Nadja och vikarierade. Jobbig dag i disken, mycket och svårdiskad grovdisk var det i dag.

Hem direkt efter jobbet. Både Jimmy och Jenny var hemma. Jenny hade varit hemma från skolan i dag, hon är förkyld och hade även lite feber. Fick med mig Jimmy ut på en promenad. Vi gick det vanliga Hökarängsvarvet på en timme ungefär. Soligt men väldigt kall vind var det. Gick sen till Centrum och handlade lite på Apoteket och på Konsum.

Vi åt middag vid halvfemtiden. Sen så stack Jimmy iväg för att jobba ett kvällspass på McDonalds mellan 18.00 och 22.00. Jag höll på och fixade med allt möjligt här hemma. Sen så småningom så hamnade jag i kökssoffan med datorn. Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Jag slökollade lite på teve också: ”Big Brother”, ”Outsiders” och ”C.S.I.”.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0