Dagbok – Måndagen den 6 mars 2006


 
Måndag igen och jobb som vanligt igen. Sportlovet är över och en vanlig arbetsvecka igen. Fem hela arbetsveckor finns framför oss innan påsklovet kommer…

Upp halvfem som vanligt. Duschade och gjorde mig i ordning. Gick ut till bilen strax efter halvsex. Sopade snö och skrapade is… Och så iväg till jobbet. Började jobba klockan sex. Den här veckan så är jag först i skalen och ordnar med grönsakerna, sen så dukar jag, alltså iordningställer matsalarna, och sen så är jag andreman i stora matsalen. Fulltalig personalstyrka var vi i dag. Vi serverade kebabgryta med ris i dag. En ganska så hektisk dag, men allt flöt ändå på bara bra, och inget speciellt hände.

Hem direkt efter jobbet. Pratade och umgicks med Jimmy en stund innan han stack iväg till sitt jobb på McDonalds i Västberga för att jobba ett kvällspass mellan 16.00 och 22.15. Höll på och fixade lite här hemma också. När Jenny kom hem från skolan så mötte jag upp med henne i Centrum. Vi var på Konsum och handlade lite. Sen så gick vi hem och åt middag.

Höll på och fixade med lite allt möjligt sen efter middagen. Så småningom så blev det datorn som fick min tid. Jenny satt också mest vid datorn. Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Middag, dusch och sport på teve blev det för honom. Jag och Jenny kollade på ”Big Brother” och ”Outsiders” också.

 Jennys Blogg



Kommentarer
Postat av: Felix

Ha den äran :)

2006-03-06 @ 22:37:54
Postat av: Angela

Nu gör jag ett nytt försök dårå! GRATTIS på födelsedagen! *Kram*

2006-03-07 @ 08:23:08
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Natalie

"Ja må hon leva, ja må hon leva uti 100-de år!!!"
Kramis,
Natalie & Co.

2006-03-07 @ 08:50:10
Postat av: Bim

---> Felix! Tack snälla du! Det var gulligt av dig att gratulera mig! :-)

2006-03-07 @ 14:58:04
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Angela: Hahaha! Nu var det rätt dag! Tack snälla du för att du kommer ihåg mig! *Kram*

2006-03-07 @ 15:01:22
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Natalie: Tack för din fina sång! ;-) *Kram*

2006-03-07 @ 15:02:02
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Mia

Grattis på födelsedagen igen!
Glömde att fråga dig om du kommer ihåg att det är
35 år sedan vi träffades! Vi var tio år & åkte tillsammans upp till Högdalen, för du skulle köpa
en pennvässare, kommer du ihåg det?
Ha det gott!

Kram Mia

2006-03-07 @ 21:12:48
Postat av: Bim

---> Mia: Tack! Igen! Hahaha! Nej, jag kommer faktiskt inte ihåg det! Men jag vet att du har berättat det för mig förut! Och du brukar minnas mycket mer än vad jag gör, så det stämmer säkert! Kul att du ringde förut, har lite ont i högerörat nu bara! ;-) Kram på dig!

2006-03-07 @ 21:19:12
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0