The Darkness & The Ark !



Om det blir som vi har tänkt oss så ska vi i kväll på konsert! Jag, Jimmy och Jenny funderar på att gå och se på The Darkness med förbandet The Ark som spelar på Globens Annex i kväll klockan halvåtta.


Först så spelar det svenska bandet: ”The Ark” med Ola Salo mellan 19.30 och 20.15.






Sen så spelar det engelska bandet: ”The Darkness” med Justin Hawkins mellan 20.45 och 22.30.







Vi har inte köpt några biljetter. Men vi har kollat, och det finns biljetter kvar. Det är bara ståplatser i Annexet, och biljetterna kostar 350:- kronor. Men vi tänkte nog kolla runt lite utanför först, om det finns billigare biljetter där… Hittar vi det så köper vi självklart det, och får vi inte tag i några billigare biljetter så köper vi till ordinarie pris. Och skulle biljetterna tar slut så åker vi väl hem.


Det skulle i alla fall vara jättekul att se konserten! Jag gillar både The Darkness och The Ark. Jimmy gillar mest The Darkness och Jenny gillar mest The Ark. Det skulle vara kul att gå på konserten med både Jimmy och Jenny också. Jimmy och jag har ju varit på rätt så många konserter, men Jenny och jag har inte varit på så många konserter tillsammans. Kan bara komma på Gyllene Tider på Stadion förra sommaren.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0