Fredagen den 13 oktober 2006

Jobbade…


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Var hemma vid halvtretiden. Jenny kom hem nästan samtidigt från skolan. Borzko var på jobbet och beräknade att vara hemma vid femtiden. Jimmy jobbade mellan tolv och nio i dag och beräknade att vara hemma vid halvtiotiden.


 

Höll på som vanligt när jag kom hem, och fixade, donade, plockade och grejade med allt möjligt. Internet strulade på eftermiddagen... Sextonde dagen i rad som det strular nu…


 

Vid fyratiden så åt Jenny och jag middag. Sen så stack hon iväg vid femtiden. Hon skulle hem till Robin och vara där på kvällen, och även sova där.


 

Vid femtiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt middag, duschade, och gjorde sig i ordning.


 

Jag fixade i ordning bland mina skor och jackor. Ordnade kartonger och ställde i ordning i överskåpen i sovrummet.


 

Vid åttatiden så satte sig Borzko och jag i vardagsrummet och tittade på ”Idol”. Jag tycker att alla de som är kvar är bra. Men Markus är nog allra bäst. Ringde en gång på honom. Om jag måste välja någon som skulle åka ut i kväll, så skulle jag ha valt Jessica, som också var den som åkte ut.


 

Vid halvtiotiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han duschade och gjorde sig i ordning. Borzko gick och la sig vid tiotiden. Han ska jobba extra i morgon och ska gå upp vid halvfemtiden.


 
Resten av kvällen så satt Jimmy och jag i vardagsrummet med våra bärbara datorer. 

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Krånglade nätet på lördagen?? tror nästan detta. Nu är det synd om er! Vårt är ok nu, tack och lov.

2006-10-15 @ 00:10:50
Postat av: Ahnna

Jaså, nu förstår jag. Jimmy fyller år!! Grattis!! Tur att Jenny skriver lite.

2006-10-15 @ 00:12:37
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, Internet krånglar som vanligt... Ska skynda mig att blogga gårdagen nu...

2006-10-15 @ 16:04:19
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, Jimmy fyller 19 i dag! Vi firade honom i går! :-)

2006-10-15 @ 16:04:47
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0