Dagens Dagbok - Onsdagen den 25 april 2007

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Ingen var hemma när jag kom hem i dag. Jag höll på som vanligt sen på eftermiddagen och fixade, grejade, plockade, pulade, och pysslade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Varvade med datorstunder som vanligt också.

 

Jimmy var den som kom först hem i dag, förutom jag då förstås. Han kom vid halvfemtiden efter sitt dagpass mellan sju och fyra. Han duschade och sen så åt vi två middag tillsammans. Efter det så satte han sig en stund vid datorn på sitt rum.

 

Jenny kom sen hem från skolan vid halvsextiden. Hon åt då middag. Sen så satt hon vid datorn lite på sitt rum en stund.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvsjutiden. Han åt då också middag förstås, och sen så duschade han.

 

Jimmy stack sen iväg vid halvsjutiden. Han skulle åka till Hagsätra och möta upp med sin kompis Kristian.

 

Jenny stack iväg vid halvåttatiden. Hon skulle åka till Medborgarplatsen hem till sin pojkvän Robin och sen sova där i natt.

 

Borzko satte sig uppe i vardagsrummet och tittade på ishockeymatchen mellan Sverige och USA.

 

Och jag satt i kökssoffan större delen av kvällen. Brände två stycken nya dvd-filmer. Läste många bloggar och mycket nyheter i datorn som vanligt. Och läste även lite i boken som jag för tillfället håller på med. Ingen teve blev det i kväll heller, för fjärde kvällen i rad.

 

( Sex stycken inlägg i går, och sju stycken inlägg i dag. Inte dåligt vá!? ;-D )


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Du är flitig med dina inlägg, och de är lika roliga att läsa som vanligt.

2007-04-26 @ 05:40:29
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack ska du ha! Och du är ofta snäll och berömmer mig! ;-D

2007-04-26 @ 17:02:23
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0