Dagens Jobb - Fredagen den 27 april 2007

Jobbade förstås som vanligt i dag också. I dag var vi fulltalig personalstyrka. Första halvan av dagen så var jag först i skalen och fixade grönsaker, och sen så dukade jag matsalarna. Andra halvan av dagen så var jag andreman i stora matsalen. I dag serverade vi biff stroganoff och kokt ris. I dag var det en väldigt lugn arbetsdag jämfört med hur det har varit de två senaste dagarna, speciellt i onsdags var det ju en hemsk dag.

 

Jag jobbade över i en timme i dag. En av de två av personalen som har hand om mellanmålet till fritidsbarnen var tvungen att gå tidigare i dag, så då tog jag hennes pass. Så klockan tre åkte jag hemåt istället för klockan två som jag går hem i vanliga fall. 


Kommentarer
Postat av: Lari

Jag har en Canon Powershot A550... jag tycker den är helt super..

2007-04-27 @ 20:13:36
URL: http://webkocken.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Lari: Okej! Tack! Då vet jag! :-)

2007-04-27 @ 21:16:31
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0