"Die Hard, liksom" av Lotten Bergman

---------   

 Recension av boken: ”Die Hard, Liksom” – Lottens samlade kåserier - av Lotten Bergman. (Genre: Kåserier / Humor.) 

 ---------   

 ”Lotten beskriver livet som


- mamma
- hårt arbetande yrkeskvinna
- basketspelare
- amatörhantverkare


Här får ni stifta bekantskap med Onde Grannen, Faster Ulla och Broder Jakob samt lära er hur man blir av med både springmask och hårlöss. Ni får en lektion


- i konsten att flyttstäda
- skotta snö
- gräla på rätt sätt.


Och om ni memorerar hela boken kommer ni i framtiden aldrig någonsin att ha problem med


- luciafirande
- julgranar
- matinköp
- pengakriser”

 (Kopierat från kontorsboken.se.)

 ---------   

 För bild och övrig information gå till direktlänk på kontorsboken.se.

 ---------   

 Det här är verkligen en jätterolig bok. Det visste jag ju redan innan att den skulle vara eftersom jag läser Lottens Blogg varje dag och vet hur roligt och bra hon skriver. Jag tycker mycket om att läsa kåserier och krönikor, och de här var verkligen inget undantag. Det enda felet med den var att den tog slut alldeles för kort. Jag kan varmt rekommendera boken, och även Lottens Blogg. ///Bim. 

 ---------   

 Betyg:  4 av 5. 

 ---------  

Kommentarer
Postat av: Lotten

Jamen HURRA! Men nu ska du lägga boken inne på toa så att bajsarna kan få läsa den i småportioner! Man kan borra ett litet hål i ryggen och hänga upp den i ett vackert snöre. (Det var dagens husmorstips.)

2007-01-28 @ 14:08:28
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Bim

---> Lotten: Hahaha! Ja, jag kanske ska göra som du skriver! En mycket god idé faktiskt! ;-)

2007-01-28 @ 14:39:42
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0