Torsdagen den 11 januari 2007

I dag var det också jobb som vanligt. Jag var även i dag först i skalen och fixade grönsaker, och sen var jag andreman i lilla matsalen. Vi serverade chicken kebab i pitabröd i dag. Inget speciellt hände på jobbet, och allt flöt på bara bra.


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Hämtade upp Jimmy och så tog vi bilen till Centrum. Jimmy hade en ledig dag från jobbet i dag. Först var vi på Clas Ohlsson och köpte nya lysrör till köket. Sen var vi på Systembolaget och köpte thailändska starköl: Singha, och så köpte jag rödvin.







 



Väl hemma igen så höll jag först på med lite allt möjligt. Sen så satt Jimmy och jag med våra datorer i köket och fixade allt med vårt byte från Chello till ComHem. Chello har ju köpts upp av ComHem så vi var tvungna att ändra våra e-mail-adresser bland annat.



 Jenny kom hem från skolan vid halvsextiden. Hon satte sig sen också med sin dator i köket. Och sen satt vi där alla tre och höll på i våra datorer med allt möjligt, och pratade så klart också.




 






Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Middag, dusch, och sen lite tevetittande och lite bokläsande blev det för honom. Jenny gick in på sitt rum och pluggade lite engelska för ett omprov i morgon. Jimmy satt kvar i köket med ena ögat på datorn och en ögat på ”Mythbusters” på teve. Detsamma för mig.


 

Och i morgon är det fredag! Wiieee! 


Kommentarer
Postat av: Bim

---> Ja, Jimmy kollar ofta på Mythbusters, och jag brukar sitta med ibland, tycker att det är kul.

2007-01-11 @ 21:35:59
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Mythbusters är himla kul det med (liksom antikrundan)De sändes samtidigt tyvärr..*kram*

2007-01-11 @ 21:36:54
Postat av: Snurran

Har du bytt på ordningen, så att det senaste kommentaren ligger överst? För så har det väl inte varit förut..eller?

2007-01-11 @ 22:08:02
Postat av: Snurran

nä...nu blev det inte så...konstigt!

2007-01-11 @ 22:08:40
Postat av: Bim

---> Snurran: Nej, jag har inte bytt på ordningen, jag kan inte ens göra det. Men ibland så blir det så där konstigt, så mitt svar kommer före kommentaren.

2007-01-12 @ 15:09:46
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Snurran: Men inte alltid! ;-)

2007-01-12 @ 15:10:16
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0