Dagens Dagbok - Lördagen den 21 juli 2007 - Andra halvan av dagen.

Vi satt sen på den övre balkongen med inglasningen fråndragen fram till åttatiden. Borzko läste i sin bok. Jag satt mest med datorn. Jag lyssnade bland annat på Sommarprogrammet med Peter Settman. Bloggläsning och nyhetsläsning förstås också. Lite läste jag i min bok också.

 

Vid åttatiden så flyttade vi in till vardagsrummet. Och så tittade vi på "Sommarkrysset" på SVT 1.

 

Efter "Sommarkrysset" så satt vi och pratade en ganska så lång stund. Och efter det så satt vi båda och läste i våra böcker.

 

Jag läste ut min bok och bloggade en recension. Sen så blev det datorn resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sommarkrysset sänds väl på 4:an? :)

2007-07-21 @ 23:32:10
URL: http://camilla90.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Camilla: Hahaha! Jovisst! Självklart! ;-D

2007-07-22 @ 08:40:21
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0