Dagens Dagbok - Lördagen den 7 juli 2007 - Andra halvan av dagen.

Jimmy och Jenny kom hem vid strax före halvsex. Då åt vi alla fyra middag tillsammans. Satt och pratade en stund vid köksbordet sen förstås också.

 

Efter middagen så duschade Jenny och gjorde sig i ordning. Jimmy och jag satt lite vid våra datorer vid köksbordet, och Borzko satt också där, fast med sin bok.

 

Sen vid sjutiden så åkte jag, Jimmy och Jenny iväg. Jag skulle skjutsa dem båda till en fest i Hagsätra. Festen var hos jobbarkompisar till Jenny och före detta jobbarkompisar till Jimmy, det är alltså McDonalds-folk som har festen, och som är bjudna dit. Vi hämtade upp en tjej på vägen också.

 

Kom hem igen vid halvåttatiden. Satt en stund vid datorn då. Borzko gick en sväng till HemKöp i Centrum och köpte chips, choklad, godis, och glass till oss båda.

 

Vid halvniotiden sen så flyttade vi båda upp till vardagsrummet. Och så tittade vi på en dvd-film. I kväll blev det: "Die Hard 4.0". Åt och drack en massa gott under tiden också.

 

När filmen var slut vid halvelvatiden så tittade vi på "Sommarkrysset" som jag hade spelat in.

 

Och snart är det väl sängdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0